1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 14.07.2025 №1-9/119 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІ кварталу 2025 рок

У ІІ кварталі 2025 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 119 запитів на інформацію, в тому числі у квітні – 55, травні – 32, червні – 32.

Електронною поштою надійшло 72 запити, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 35, подано громадянами особисто – 10, телефоном – 2.

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 51, представників медіа – 44, громадських організацій та об’єднань громадян – 20, юридичних осіб – 4.

За змістом інформації: довідково-енциклопедичного характеру – 24 запити, про товар (роботу, послугу) – 38, про фізичну особу – 2, статистична інформація – 28, соціологічна – 12, податкова – 12, критична технологічна – 2, правова – 1.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань житлово-комунального господарства, діяльності комунальних підприємств та благоустрою, земельних питань та містобудівної документації (видано 16 витягів на земельні ділянки), бюджету, соціальної політики та забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб.

Усі запити на інформацію розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідь. До виконання запитів одночасно залучалися кілька виконавчих органів міської ради, якщо питання охоплювали різногалузеві напрями діяльності органів місцевого самоврядування.

У окремих випадках застосовано норми Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме:

збільшено термін розгляду восьми запитів на інформацію до 20 робочих днів (частина четверта ст. 20);

два запити перенаправлено належним розпорядникам інформації (частина третя ст. 22).

Усі запити на інформацію, що надійшли на адресу міської ради протягом кварталу, внесено до системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.