1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 10.10.2025 №1-9/173 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІІ кварталу 2025 року

У ІІІ кварталі 2025 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 100 запитів на інформацію, в тому числі у липні – 21, серпні – 37, вересні – 42.

Електронною поштою надійшло 59 запитів, поштою – 3, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 27, подано громадянами особисто – 9 та телефоном – 2.

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 62, представників медіа – 24, громадських організацій – 11, юридичних осіб – 3.

За змістом інформації: про товар (роботу, послугу) – 36 запитів, про фізичну особу – 2, довідково-енциклопедичного характеру – 32, статистична інформація – 16, податкова – 7, соціологічна – 6 та правова – 1.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися містобудівної документації та земельних питань (видано 22 витяги на земельні ділянки), житлово-комунального господарства та благоустрою, бюджету, будівництва, соціальних питань та ветеранської політики.

Усі запити на інформацію розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідь. До виконання запитів одночасно залучалися кілька виконавчих органів міської ради, якщо питання охоплювали різногалузеві напрями діяльності органів місцевого самоврядування.

У окремих випадках застосовано норми Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме:

збільшено термін розгляду трьох запитів на інформацію до 20 робочих днів (частина четверта ст. 20);

вісім запитів перенаправлено належним розпорядникам інформації (частина третя ст. 22).

Усі запити на інформацію, що надійшли на адресу міської ради протягом кварталу, внесено до системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.