Про передачу картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2013 року № 1000-р «Про затвердження плану заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання /перебування фізичних осіб в Україні», з метою забезпечення своєчасного оформлення і видачі паспортів громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб:
1. Утворити комісію з передачі картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб від суб’єктів господарювання, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку до Луцького міського відділу управління Державної міграційної служби України у Волинській області в складі згідно з додатком.
2. Комісії скласти графік передачі картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб від суб’єктів господарювання, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку до Луцького міського відділу управління Державної міграційної служби України у Волинській області після визначення приміщення для зберігання картотек.
3. Департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.) спільно з Луцьким міським відділом управління Державної міграційної служби України у Волинській області забезпечити складення в термін до 01.02.2014 переліків підприємств з обслуговування житлового фонду, які ведуть реєстраційний облік фізичних осіб і передаватимуть картотеки до Луцького міського відділу управління Державної міграційної служби України у Волинській області.
4. Луцькому міському відділу управління Державної міграційної служби України у Волинській області визначити потребу у виділенні додаткових площ для розміщення картотек та проінформувати комісію до 01.02.2014.
5. Департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.) забезпечити організацію видачі довідок про склад сім’ї та займане житлове приміщення, довідок про попереднє місце реєстрації у період передачі картотек від підприємств з обслуговування житлового фонду до Луцького міського відділу управління Державної міграційної служби України у Волинській області.
6. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.) спільно з Луцьким міським відділом управління Державної міграційної служби України у Волинській області забезпечити своєчасне оформлення і видачу паспортів громадянина України та реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб у період передачі картотек від підприємств з обслуговування житлового фонду до Луцького міського відділу управління Державної міграційної служби України у Волинській області.
7. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) та департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.) забезпечити висвітлення інформації щодо змін, які відбудуться в організації прийому з питань оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування, на офіційному сайті Луцької міської ради та інформаційних терміналах, після проведення цих змін.
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Соколовську Л.М.
Міський голова Микола Романюк
Карп’як 777 870