Про підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2012 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», з метою підвищення ефективності роботи виконавчих органів міської ради зі зверненнями громадян, надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
2.1. Контролювати роботу зі зверненнями громадян у підпорядкованих виконавчих органах міської ради.
2.2. Особливу увагу звертати на обґрунтовані скарги заявників, що стосуються недоліків у роботі посадових осіб виконавчих органів міської ради.
2.3. Підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих виконавчих органів міської ради щодо належного виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, рішеннях міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови в частині розгляду звернень громадян.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради:3.1. До 01.02.2013 проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах у підпорядкованих виконавчих органах та наголосити на персональній відповідальності працівників за надання неповних, необґрунтованих відповідей при розгляді звернень громадян.
3.2. До 10.02.2013 подати пропозиції директору департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Карп’як Л.В. щодо особистого прийому громадян в Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку.
3.3. Поновити графіки особистого прийому громадян своїх заступників та керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
3.4. Забезпечити дотримання графіків особистого прийому громадян.
3.5. Щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, надавати у відділ звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян, інформаційними запитами та вжиті заходи, спрямовані на реалізацію конституційного права громадян на звернення.
3.6. Посилити рівень виконавської дисципліни при розгляді інформаційних запитів, забезпечивши виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині дотримання термінів, змісту та повноти відповіді.
3.7. Приділяти більше уваги якості підготовки відповідей на звернення громадян. В разі надання відмовної відповіді зазначати порядок її оскарження.
3.8. Аналізувати питання, що порушуються у повторних зверненнях громадян, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити звернення на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
3.9. Продовжити практику проведення «прямих телефонних ліній», «прямих ефірів» для спілкування з лучанами та оперативного вирішення їх проблем, забезпечити регулярну підготовку публікацій в засобах масової інформації з найбільш актуальних питань життєдіяльності міста, надавати найбільш важливу інформацію для оприлюднення її на офіційному веб-сайті міської ради.
4. Відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Паюк Р.І.):
4.1. Щомісяця, щокварталу аналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, подавати керівництву інформацію про виявлені недоліки.
4.2. Розробити та подати на підпис міському голові проект розпорядження про затвердження порядку роботи з електронними зверненнями, що надходять на адресу Луцької міської ради.
4.3. Розробити та подати на затвердження міському голові графік проведення «Днів контролю» щодо роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради.
4.4. Надавати методичну допомогу працівникам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян.
4.5. Продовжити удосконалення системи роботи зі зверненнями громадян, здійснення контролю за своєчасним розглядом звернень громадян, пошук та впровадження нових форм роботи.
5. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) систематично висвітлювати через засоби масової інформації та офіційний веб-сайт міської ради матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян керівниками міської ради та її виконавчих органів.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Карп’як 777 908