1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний
Рішення міської ради від 24.02.2016 №4/13 м. Луцьк

Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2015 № 2/10 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів»

На підставі  статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Законом України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» міська рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1.  Створити відділ ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради.

2. Внести зміни до рішення  міської ради  від 23.12.2015 №2/10 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату міської  ради та її виконавчих органів», виклавши в новій редакції додаток до рішення (додається) та пункт 2 :

«2. Затвердити загальну чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів у кількості 522 штатні одиниці.»

3.  Департаменту фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) передбачити в бюджеті міста кошти для забезпечення функціонування відділу ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань дотримання прав людини, законності, боротьби із злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту (Федік М.М.) та заступника міського голови, керуючого справами виконкому  Вербича Ю.Г.

 

 

Секретар міської ради                                                                                   Юлія Вусенко

 

Додаток

до рішення міської ради

___________№________

 

Структура виконавчих органів Луцької міської ради

 

  1. Департамент житлово-комунального господарства
  2. Департамент соціальної політики
  3. Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
  4. Департамент економічної політики
  5. Департамент муніципальної поліції
  6. Департамент фінансів та бюджету
  7. Управління містобудування та  архітектури
  8. Управління земельних ресурсів
  9. Управління транспорту та зв’язку

10. Управління розвитку підприємництва та реклами

11. Управління капітального будівництва

12. Управління освіти

13. Управління  культури

14. Управління охорони здоров’я

15. Управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності

16. Управління туризму та промоції міста

17. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

18. Юридичне управління

19. Служба у справах дітей

20. Комітет по фізичній культурі та спорту

21. Відділ управління майном міської комунальної власності

22. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю

23. Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

24. Відділ у справах сім’ї та молоді

25. Відділ екології

26. Відділ охорони праці

27. Відділ інформаційної роботи

28. Відділ зв’язків з громадськістю

29. Відділ ведення Державного реєстру виборців

30. Відділ ведення Реєстру територіальної громади

31. Відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи

32. Відділ обліку та звітності

33. Відділ кадрової роботи та нагород

34. Відділ програмно - комп’ютерного забезпечення

35. Загальний відділ

36. Господарсько-технічний відділ

37. Організаційний відділ

38. Архівний відділ

39. Відділ секретаріату міської ради

 

Секретар міської ради                                                         Юлія Вусенко