Про внесення змін в додаток до рішення міської ради від 28.01.2015 № 69/12 «Про затвердження Положення про департамент економічної політики Луцької міської ради»
Відповідно до ст. 26, п. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення міської ради від 23.12.2015 №2/10 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в додаток до рішення міської ради від 28.01.2015 № 69/12 «Про затвердження Положення про департамент економічної політики Луцької міської ради», а саме:
1.1 .Виклавши у новій редакції:
- п. 2.7. «Постійні комісії мають право вивчати діяльність Департаменту, а також підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень комунальної власності та їх посадових осіб, а також з питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень інших форм власності та їх посадових осіб. Постійна комісія може подати за результатами перевірки рекомендації на розгляд директора Департаменту, а в необхідних випадках – на розгляд ради або виконавчого комітету ради»;
- п. 2.9. «Для вивчення питань, розробки проектів рішень постійні комісії мають право створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням працівників Департаменту»;
- п. 2.10. «Рекомендації і висновки постійних комісій, адресовані Департаменту або його працівникам, підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи працівники Департаменту повинні повідомити комісіям у встановлений ними строк»;
- п. 4.1. «Координує роботи по підготовці Стратегії розвитку міста Луцька, програми економічного і соціального розвитку міста, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на розгляд виконавчого комітету для подальшого затвердження міською радою, організовує підготовку звітів про хід і результати виконання цих програм»;
- п. 4.3. «Координує роботи із забезпечення реалізації державної політики у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів. У разі виникнення необхідності, ініціює питання щодо проведення навчань та підвищення кваліфікації членів тендерних комітетів виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств»
- п. 4.6. «Координує роботу із виконання програм з енергозбереження в системі житлово-комунального господарства і бюджетній сфері міста та здійснює моніторинг споживання енергоресурсів та розрахунків за них»;
- п. 7.1. «Працівники Департаменту несуть відповідальність за належне виконання покладених на Департамент даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Департаменту розподіляються між директором, керівниками і спеціалістами його структурних підрозділів та закріплюються у посадових інструкціях».
1.2. Доповнити розділ IV п.13. «Здійснює аналіз ефективності діяльності комунальних підприємств міста. Координує роботу з підготовки фінансових планів комунальних підприємств та контролю за їх виконанням».
Відповідно п.4.13. стане п.4.14.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (П.Данильчук), постійну комісію з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією, депутатської діяльності, етики та регламенту (М.Федік), першого заступника міського голови Т.Яковлева.
Міський голова Микола Романюк