1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний
Рішення міської ради від 27.08.2015 №77/102 м. Луцьк

Про звернення Луцької міської ради до Президента України, Прем’єр-міністра України, Міністра фінансів України, Голови ДФС України щодо відміни рішення про переведення основних бюджетоутворюючих підприємств міста для обслуговування до Міжрегіонального го

Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада 

ВИРІШИЛА: 

1. Звернутися до Президента України, Прем’єр-міністра України, Міністра фінансів України, Голови ДФС України з приводу відміни рішення щодо переведення основних бюджетоутворюючих підприємств міста для обслуговування до Міжрегіонального головного управління ДФС України -Центрального офісу обслуговування великих платників (додається).

2. Оприлюднити це рішення в газеті «Луцький замок» та на сайті Луцької міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію Луцької міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (Корчук І.М.)

 

 

 Міський голова                                                                          Микола Романюк

 

 

Додаток

до рішення міської ради

від __________ № _____

 

 

ЗВЕРНЕННЯ

до Президента України, Прем’єр-міністра України, Міністра фінансів України, Голови ДФС України з приводу відміни рішення щодо переведення основних бюджетоутворюючих підприємств міста Луцька для обслуговування до Міжрегіонального головного управління ДФС України – Центрального офісу з обслуговування великих платників

 

Луцька міська рада стурбована ситуацією, що склалась у зв’язку з включенням до Реєстру великих платників податків на 2016 рік 17-ти підприємств Волинської області (перелік додається), серед яких 12 перебувають на обліку в Луцькій ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області. У разі включення цих підприємств до Реєстру великих платників у них виникає зобов’язання перейти на обслуговування до Міжрегіонального головного управління ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників у м. Львів.

Волинське обласне об’єднання організацій роботодавців звернулось до Луцького міського голови щодо сприяння у вирішенні вищезазначеного питання, оскільки такі зміни у діяльності суб’єктів господарювання створюватимуть ряд незручностей, зокрема – значні втрати робочого часу та додаткові витрати, зумовлені необхідністю періодично долати чималу відстань. У цей же час, підприємства області цілком задоволені якістю сервісних послуг, що надаються підрозділами ГУ ДФС у Волинській області із оперативного оформлення різних довідок та надання консультацій, потреба в яких виникає майже щодня. Фахівці цього головного управління ДФС оперативно проводять камеральні перевірки з різних питань дотримання податкового законодавства, тоді як значна віддаленість Центрального офісу з обслуговування великих платників призведе до невчасного проведення виїзних податкових перевірок, що створюить проблеми із своєчасним відшкодуванням ПДВ для експортерів. У зв’язку з галузевою специфікою, пов’язаною зі здійсненням ліцензійних видів діяльності, підприємства потребують постійного та систематичного контакту з податковими органами з метою отримання роз’яснень щодо змін чинного законодавства, податкових консультацій тощо. Переведення на обслуговування в Центральний офіс великих платників до міста Львова позбавляє їх такої можливості.

Забезпечення місцевих громад відповідним ресурсом для реалізації функцій місцевого самоврядування після проведення анонсованої вищими органами державної влади децентралізації полягає у налагодженні ефективного наповнення бюджетів усіх рівнів. Одним із головних чинників цього є якісне податкове обслуговування. Згідно вимог чинного законодавства 10% податку на прибуток залишається для соціального розвитку території за місцем сплати цього податку. Отже, замість Волинської області ці 10 відсотків (a лише за І півріччя 2015 року по зазначених 17 підприємствах сума склала 32,6 млн. грн.) будуть спрямовані на розвиток Львівської області, що може викликати серйозне невдоволення місцевих громад.

Усі вищезазначені підприємства, незважаючи на складність економічної ситуації, продовжують стабільно працювати, сплачувати податки та обов’язкові платежі у повному об’ємі, більшість із них є крупними експортерами, за рахунок інвестицій вони модернізують та нарощують виробничі потужності і створюють нові робочі місця. Значна частина власників підприємств, запропонованих для переведення в Центр з обслуговування великих платників, є іноземними інвесторами, які не розуміють доцільності переходу на податкове обслуговування в інші регіони. Такі непродумані дії можуть призвести до погіршення інвестиційного клімату та до відтоку іноземних інвестицій.

Враховуючи вищезазначене, звертаємося з вимогою щодо:

 

1. Відміни рішення про включення до Реєстру великих платників податків на 2016 рік 17-ти підприємств Волинської області з наступним їх переведенням на обслуговування до Міжрегіонального головного управління ДФС у м. Львів.

2. Забезпечення можливості обслуговування великих платників податків області у складі головного управління ДФС у Волинській області.

 

 

Секретар міської ради                                                                   Сергій Григоренко

 

 





















Перелік

підприємств Волинської області, включених до проекту Реєстру великих платників податків на 2016 рік

 

 

1. ПАТ “Луцьксантехмонтаж”

2. ТзОВ “Цунамі”

3. ТзОВ “Континіум – Трейд”

4. ТзОВ “Вест Ойл Груп”

5. ДП ЛРЗ “Мотор”

6. ТзОВ “Волиньфарм”

7. ТзОВ “Кромберг Енд Шуберт”

8. ТзОВ “Вілія Трейд”

9. ТзОВ “Альтер – Топ”

10. ТзОВ “Агротехніка”

11. ТзОВ “Торговий Дім Аванта”

12. ТзОВ “Українська Сирна Компанія”

13. ПАТ “Волиньобленерго”

14. ПП “ТК” “Укр – Петроль”

15. СП ТзОВ “Модерн – Експо”

16. АТ “СКФ Україна” (Публічне)

17. ТзОВ “Золотек”