1. Головна
  2. Документи
  3. Протоколи засідань комісії
Чинний
Протоколи засідань комісії від 28.11.2018 №12 м. Луцьк

Засідання експертної комісії архівного відділу міської ради

АРХІВНИЙ ВІДДІЛ                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ                                                 Начальник архівного відділу

Луцької міської ради                                                               

ПРОТОКОЛ                                                                      _________  А.О.Дрейчан

від  28.11.2018  № 12                                                         28.11.2018                         

м. Луцьк

Засідання експертної комісії

архівного відділу міської ради 

 

Голова – Дрейчан А.О.

Секретар – Шепелюк В.П.

Присутні члени комісії:

Борейко В.В., Мельничук Г.Л., Гінчук М.С.

 

Порядок денний:

  1. Про розгляд описів справ:

- малого підприємства «Фагот» тривалого зберігання за 2001-2011 роки та з кадрових питань за 2000-2010.

 

2. Про розгляд актів про вилучення для знищення документів:

- Луцького міського центру зайнятості за 1999-2010 роки.

 

3. Про розгляд номенклатури справ на 2019 рік:

- КЗ «Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Луцької міської ради» ;

- КЗ «Луцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 25 Луцької міської ради»;

- 1 державний пожежно-рятувальний загін Управління ДСНС України у Волинській області;

- КЗ «Луцька ЗОШ I-III ступенів № 13 Луцької міської ради».

 

Виконавчих органів Луцької міської ради:

1. Департамент державної реєстрації Луцької міської ради;

2. департамент «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку»;

3. управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради;

4. управління земельних ресурсів Луцької міської ради;

5. управління охорони здоров’я Луцької міської ради;

6. департамент економічної політики Луцької міської ради;

7. департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради;

8. департамент соціальної політики Луцької міської ради;

9. департамент культури Луцької міської ради;

10. департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради;

11. управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради;

12. Служба у справах дітей Луцької міської ради;

13. департамент муніципальної варти Луцької міської ради;

14. Відділ кадрової роботи та нагород Луцької міської ради;

15. Управління з питань праці Луцької міської ради;

16. управління капітального будівництва Луцької міської ради.

 

4. Про схвалення Положень про архівний підрозділ та експертну комісію:

- КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 2».                                                                                                                                                                   

 

1. СЛУХАЛИ:

Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд ЕК архівного відділу надійшли описи справ:

- малого підприємства «Фагот» тривалого зберігання за 2001-2011 роки на 2 справи та з кадрових питань за 2000-2010 на 35 справ.

Експертиза цінності документів проведена на підставі законодавчих документів у сфері архівної справи та діловодства:  Закону України  Про Національний архівний фонд та архівні установи, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, типових, галузевих переліків видів документів із зазначенням їх строків зберігання, номенклатур справ та інших нормативно-правових актів з питань експертизи цінності документів, методичних рекомендацій Державної архівної служби України. Пропоную схвалити вищезазначені описи справ.

 

ВИРІШИЛИ:

Схвалити  описи справ:

- малого підприємства «Фагот» тривалого зберігання за 2001-2011 роки на 2 справи та з кадрових питань за 2000-2010 на 35 справ.

 

       2. СЛУХАЛИ:

Шепелюк В.П., головного спеціаліста архівного відділу Луцької міської ради, секретаря експертної комісії яка повідомила, що  на основі Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 571/20884, відібрано для знищення, як такі, що не мають наукової цінності і втратили своє практичне значення документи:

- Луцького міського центру зайнятості за 1999-2010 роки на 13591 справу.

 

ВИРІШИЛИ:

  Схвалити акти про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню:

- Луцького міського центру зайнятості за 1999-2010 роки на 13591 справу.

 

3. СЛУХАЛИ:

Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшли номенклатури справ на 2019 рік, які розроблені відповідно до діючих законодавчих вимог на основі Переліку типових документів, що утворюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5:

- КЗ «Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Луцької міської ради» ;

- КЗ «Луцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 25 Луцької міської ради»;

- 1 державний пожежно-рятувальний загін Управління ДСНС України у Волинській області;

- КЗ «Луцька ЗОШ I-III ступенів № 13 Луцької міської ради».

 

Виконавчих органів Луцької міської ради:

1. Департамент державної реєстрації Луцької міської ради;

2. департамент «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку»;

3. управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради;

4. управління земельних ресурсів Луцької міської ради;

5. управління охорони здоров’я Луцької міської ради;

6. департамент економічної політики Луцької міської ради;

7. департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради;

8. департамент соціальної політики Луцької міської ради;

9. департамент культури Луцької міської ради;

10. департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради;

11. управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради;

12. Служба у справах дітей Луцької міської ради;

13. департамент муніципальної варти Луцької міської ради;

14. Відділ кадрової роботи та нагород Луцької міської ради;

15. Управління з питань праці Луцької міської ради;

16. управління капітального будівництва Луцької міської ради.

 

       ВИРІШИЛИ:

Схвалити номенклатури справ на 2019 рік:

- КЗ «Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Луцької міської ради» ;

- КЗ «Луцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 25 Луцької міської ради»;

- 1 державний пожежно-рятувальний загін Управління ДСНС України у Волинській області;

- КЗ «Луцька ЗОШ I-III ступенів № 13 Луцької міської ради».

 

Виконавчих органів Луцької міської ради:

1. Департамент державної реєстрації Луцької міської ради;

2. департамент «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку»;

3. управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради;

4. управління земельних ресурсів Луцької міської ради;

5. управління охорони здоров’я Луцької міської ради;

6. департамент економічної політики Луцької міської ради;

7. департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради;

8. департамент соціальної політики Луцької міської ради;

9. департамент культури Луцької міської ради;

10. департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради;

11. управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради;

12. Служба у справах дітей Луцької міської ради;

13. департамент муніципальної варти Луцької міської ради;

14. Відділ кадрової роботи та нагород Луцької міської ради;

15. Управління з питань праці Луцької міської ради;

16. управління капітального будівництва Луцької міської ради.

 

4. СЛУХАЛИ:

Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшло положення про ЕК та архівний підрозділ:

  • КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 2».  

 Шепелюк В.П., головного спеціаліста архівного відділу, секретаря комісії, яка повідомила, що Положення розроблене відповідно до Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації,  затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 232/5, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного та комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5 та  Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004.

 

       ВИРІШИЛИ:

Схвалити положення про ЕК та архівний підрозділ:

- КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 2».  

 

Голова комісії                                                                                    А.О.Дрейчан

Секретар комісії                                                                                В.П.Шепелюк