1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 09.05.2025 №20-10/53 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у квітні 2025 року

У звітному періоді відповідно до покладених на відділ обов’язків було забезпечено ведення персоніфікованого обліку виборців Луцької міської територіальної громади, а також актуалізацію відомостей про постійні виборчі дільниці, ведення обліку змін довідника постійних виборчих дільниць.

У звітному періоді актуалізовано персональні дані Державного реєстру виборців (далі - Реєстр), зокрема, шляхом опрацювання відомостей періодичного поновлення, що надійшли у квітні 2025 року.

Так, до бази даних Реєстру було завантажено та опрацьовано 45 відомостей, з них: 36 — відомості періодичного поновлення (1768 рядків), 2 — додаткові відомості (5 рядків), 7 — ініціативні відомості (54 рядки). Серед відомостей періодичного поновлення у квітні поточного року 25 відомостей були порожніми, тобто суб’єкти надання відомостей проінформували про відсутність змін певних типів, зокрема: припинення, набуття громадянства; нездатні самостійно пересуватися; зміна місця народження; визнання, припинення, продовження недієздатності; виповнилось 18-років в установі відбування покарань (ДП «Слідчий ізолятор») тощо.

Інформація про кількість опрацьованих рядків у відомостях періодичного поновлення за квітень 2025 року наведена у додатку 1.

Відомості міського голови за звітний період містили інформацію про присвоєння номерів новим будинкам, найменування/перейменування вулиць, закриття вулиць, зміну адрес об'єктам нерухомого майна, переведення садових будинків у жилі будинки у Луцькій міській територіальній громаді. Всього надійшло 129 нормативно-розпорядчих документів: 4 рішення виконавчого комітету Луцької міської ради та 125 наказів департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами Луцької міської ради.

У квітні 2025 року до бази даних Реєстру, крім опрацювання відомостей, також внесені зміни у зв’язку змінами виборчих адрес виборців за зверненнями інших відділів; знищенням записів відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку із закінченням строку збереження записів про виборця, який помер або громадянство України якого припинено, змінами місця народження за змінами АТУУ, усуненням кратного включення, знищенням записів про осіб, що не є виборцями.

Всього у звітному періоді на виконання 74 електронних наказів керівника відділу було внесено 1650 змін до персональних даних виборців громади. Інформація про кількість проведених наказів та рядків у них в розрізі типів змін, що були проведені у квітні 2025 року, наведена у додатку 2.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів «Контроль достовірності даних», «Ймовірні кратні включення», «Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади» та ін. у квітні 2025 року було надіслано 15 запитів до суб’єктів подань відомостей, що містили 72 записи, зокрема:

  • 35 записів про виборців з контролю «Аналіз розбіжностей при співставленні виборців»;
  • 6 записів про ймовірні кратні включення;
  • 15 записів про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких, імовірно, була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;
  • 16 записів про уточнення відомостей про виборців та на підставі візуального та автоматизованого контролю відомостей Реєстру, розбіжностей у відомостях періодичного поновлення та Реєстрі.

У звітному періоді було продовжено роботу з актуалізації довідника постійних виборчих дільниць, зокрема, завершено підготовку відомостей для формування подання міського голови до Центральної виборчої комісії, у зв’язку з чим:

  • забезпечено отримання відомостей з врахуванням уточненої адреси бібліотеки-філії № 19 с. Липляни Луцького району для перенесення центру для голосування та роботи дільничної виборчої комісії постійної виборчої дільниці № 070298, зареєстровано зміну у довіднику постійних виборчих дільниць та внесено обґрунтування для включення в подання до Центральної виборчої комісії;
  • проведено роботу з уточнення назв медичних закладів, у яких функціонують спеціальні виборчі дільниці, у зв’язку з їх реорганізацією, зареєстровано відповідні зміни у довіднику постійних виборчих дільниць та внесено обґрунтування для включення в подання до Центральної виборчої комісії;
  • за результатами виїзду на новостворену вулицю Орлика Пилипа гетьмана для вивчення питання віднесення її до меж певної постійної виборчої дільниці та забезпечення зручності голосування виборців, новостворену вулицю віднесено до меж постійної виборчої дільниці № 071068, зареєстровано відповідну зміну у довіднику постійних виборчих дільниць та внесено обґрунтування для включення в подання до Центральної виборчої комісії.

З метою уніфікації додаткових відомостей довідника постійних виборчих дільниць відповідно до вимог служби розпорядника Реєстру, внесено зміни щодо площ додаткових приміщень для роботи дільничних виборчих комісій.

10 квітня 2025 року начальником відділу Н. Гальченко спільно із начальником організаційного відділу О. Барською, начальником господарсько-технічного відділу А. Махецьким та заступником начальника відділу обліку та звітності Т. Королюк здійснено виїзд у с. Тарасове для вивчення питання можливого перенесення центру для голосування та роботи дільничної виборчої комісії постійної виборчої дільниці № 070498 з приміщення ЗОШ І ступеня с.Тарасове у зв’язку з його руйнуванням у приміщення ФАПу с.Тарасове. За результатами виїзду встановлено, що ФАП функціонує за адресою: с.Тарасове, вул.Центральна, 23А, площа 2-х кімнат, які можна використати під виборчі потреби, становить біля 19 кв.м. кожна. У травні запланований виїзд у дитячий дошкільний заклад с.Тарасове для вивчення можливості перенесення в його приміщення центру виборчої дільниці № 070498, прийняття остаточного рішення та підготовки необхідних документів для формування подання міського голови.

Окрім того, у звітному періоді проведено звірку додаткових відомостей, наданих у лютому-березні 2025 року для внесення до карток постійних виборчих дільниць щодо доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення приміщень виборчих дільниць, та попередньої такої інформації, наявної у відділі (відомості 2020 року). У разі виявлення розбіжностей проведено аналіз їх причин, здійснено уточнення та внесено відповідні зміни до довідника постійних виборчих дільниць.

З метою підвищення фахового рівня працівники відділу у квітні 2025 року пройшли навчання у Волинському регіональному центрі підвищення кваліфікації:

  • 14.04.2025 — головний спеціаліст відділу за загальною короткостроковою програмою «Державна мова»;
  • 29.04.2025-30.04.2025 — начальник відділу за загальною короткостроковою програмою «Електронні послуги і безпека»;
  • 17.04.2025 — головні спеціалісти взяли участь у внутрішньому навчанні «Електронна демократія. Практичні аспекти використання інструментів електронної демократії».

Статистичні дані станом на 5 травня 2025 року

Усього записів:  191989

Виборців, в т.ч.:  178634

мають виборчу адресу  169380

без виборчої адреси  9254

померлих  13106

скасовано громадянство  15

недієздатних  234

нездатних самостійно пересуватися  649

вулиць  1077

будинків  21762

Кількість виборців на території Луцької міської територіальної громади станом на:

  • 04.03.2025 — 169455
  • 01.04.2025 — 169443
  • 05.05.2025 — 169380