Звіт про роботу загального відділу протягом червня 2025 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом червня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та три позачергових засідання виконавчого комітету міської ради. Всього зареєстровано 107 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 53 рішення, реклами – 13, містобудування і підприємництва – 11, майна комунальної власності – 7, соціальних питань – 4, ветеранської політики – 4, бюджету – 3, транспорту – 3, житлових питань – 2, економіки та режимів роботи – 2, освіти – 2, тарифів – 1, прав недієздатних – 1, загальних питань – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 87 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.
Згідно з розпорядженнями міського голови затверджено склад Ради ветеранів / ветеранок, створено комісію з питань проведення ідентифікації об’єктів комунальної власності Луцької міської територіальної громади та формування прогнозованих загроз.
На виконання розпоряджень міського голови відзначено 29-у річницю Конституції України, вшановано пам’ять жертв розстрілу в’язнів у Луцькій тюрмі, проведено заходи з нагоди Всесвітнього дня охорони навколишнього природного середовища, перший турнір з футболу «Турнір Захисників», крім того за сприяння виконавчих органів міської ради проведено фестиваль здорового способу життя, усвідомленості та відпочинку «БЛАГО FEST», міжнародний благодійний піший марш Місія «Київ», Всеукраїнські змагання з легкої атлетики зі спортивної ходьби «Луцька десятка – 2025», Всеукраїнський спортивний захід «Звитяга Нескорених».
Протягом червня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1028 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 384 звернення, поштою – 99, здано особисто – 216. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 96 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 233.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 682 документи вихідної кореспонденції.
За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 13 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано три вихідних внутрішніх загальних листи.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення міського голови.
На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії 15 документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.
У звітному періоді зареєстровано 32 запити на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у червні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
З метою підвищення кваліфікації працівники відділу пройшли рекомендоване тестування «Цифрограм для держслужбовців».
13 червня головний спеціаліст Ірина Нагурна взяла участь у онлайн-зустрічі на тему «Доступ до публічної інформації у діяльності комунальних підприємств під час дії правового режиму воєнного стану».
Начальник відділу Надія Бортнік та головний спеціаліст відділу Наталія Литвинчук успішно пройшли двотижневу загальну професійну (сертифікатну) програму підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування IV-VII категорій посад.
Загальний відділ
777 943