1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 12.05.2025 №1-9/86 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2025 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом квітня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпорядження міського голови було організовано одне чергове засідання виконавчого комітету міської ради. Всього зареєстровано 113 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 49 рішень, благоустрою – 13, містобудування і підприємництва – 12, реклами – 12, майна комунальної власності – 8, соціальних питань – 5, житлових питань – 4, економіки, режимів роботи – 2, транспорту – 2, загальних питань – 2, тарифів – 1, ветеранської політики – 1, діяльності КП – 1, міжнародної діяльності – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 68 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.

Згідно з розпорядженнями міського голови було проведено фестиваль «Весняна вулиця!», Чемпіонат України зі спортивної ходьби та заходи з нагоди великодніх свят.

Протягом квітня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 933 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 326 звернень, поштою – 89, здано особисто – 227. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 63 документи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 228.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 549 документів вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 10 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано чотири вихідні внутрішні загальні листи.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців два доручення міського голови.

На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії восьми документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.

У звітному періоді зареєстровано 55 запитів на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у квітні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

З метою підвищення кваліфікації працівники відділу пройшли онлайн-навчання на теми: «Безбар’єрність. Етика взаємодії», «Забезпечення національної стійкості», «Державна мова», «Ефективні інструменти оптимізації роботи з офіційним сайтом громади», «Електронна демократія. Практичні аспекти використання інструментів електронної демократії».

 

Загальний відділ 
777 943