Звіт про роботу загального відділу протягом липня 2025 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом липня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано два чергових засідання виконавчого комітету міської ради. Всього зареєстровано 194 рішення виконкому. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 75 рішень, житлово-комунального господарства та діяльності комунальних підприємств – 39, містобудування і підприємництва – 29, економіки і режимів роботи – 10, реклами – 7, транспорту – 5, соціальних питань – 5, майна комунальної власності – 5, житлових питань – 4, ветеранської політики – 4, благоустрою – 4, тарифів – 3, бюджету – 2, будівництва – 1, захисту прав недієздатних – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 57 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження з адміністративно-господарських питань, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.
Згідно з розпорядженнями міського голови затверджено склад робочої групи з розроблення Політики закупівель Луцької міської ради та створено робочу групу з питань впровадження норм Закону України «Про адміністративну процедуру».
На виконання розпоряджень міського голови відзначено День Української Державності, за сприяння виконавчих органів міської ради проведено культурно- масовий фестиваль «ЛюбArt Concert».
Протягом липня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 888 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 278 звернень, поштою – 73, здано особисто – 228. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 76 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 233.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 666 документів вихідної кореспонденції. За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшов 21 вхідний лист від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано вісім вихідних внутрішніх загальних листів.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови.
На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії 11 документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.
У звітному періоді зареєстровано 21 запит на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у липні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
З метою підвищення кваліфікації головний спеціаліст відділу Анастасія Стаднюк пройшла онлайн-навчання на теми: «Європейська практика сталого розвитку міст і територій – можливості для України», «Структура в органах місцевого самоврядування: особливості правового статусу та взаємовідносин між ними, підходи щодо її оптимізації».
01 липня головний спеціаліст Ірина Нагурна взяла участь у тренінгу на тему «Закон України “Про адміністративну процедуру”: основні новели та рекомендації щодо належного застосування», проведеного в межах співпраці Луцької міської територіальної громади з Проєктом Європейського союзу «Продовження підтримки комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR2) щодо партнерства для впровадження Закону України «Про адміністративну процедуру».
31 липня начальник відділу Надія Бортнік та головний спеціаліст відділу Анастасія Стаднюк прослухали публічну лекцію тренера з медіаграмотності, журналіста Національної мережі гіперлокальних медіа «Rayon.in.ua» на тему «Пропаганда, паралельна реальність, мережі й засоби впливу на думку і дію: як не потрапляти на гачок та протистояти спільним зусиллям».
Загальний відділ
777 943