Звіт про роботу загального відділу протягом листопада 2025 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом листопада 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету. Всього зареєстровано 124 рішення виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 58 рішень, містобудування і підприємництва –16, реклами – 12, житлово-комунального господарства – 8, економіки та режимів роботи – 7, житлових питань – 4, соціальних питань – 4, майна комунальної власності – 4, ветеранської політики – 3, діяльності комунальних підприємств – 2, юридичних питань – 2, загальних питань – 1, будівництва – 1, екології – 1, охорони здоров’я – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному вебсайті Луцької міської ради.
З метою впровадження та ефективної реалізації норм Закону України «Про адміністративну процедуру» у діяльності Луцької міської ради та її виконавчих органів, у межах співпраці з Проєктом Європейського Союзу «Продовження комплексної підтримки реформи державного управління в Україні» (EU4PAR2) загальним відділом спільно з юридичним департаментом опрацьовано чинний Регламент роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент), зміни до якого ухвалено на засіданні виконавчого комітету 12 листопада.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 67 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження з адміністративно-господарських питань.
Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.
Розпорядженням міського голови затверджено Інструкцію з діловодства у Луцькій міській раді в новій редакції (далі – Інструкція з діловодства), в якій враховано зміни, внесені до Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади постановами Кабінету Міністрів України від 08.04.2025 № 404, від 20.08.2025 № 1023, від 25.09.2025 № 1188, та вимоги Закону України «Про адміністративну процедуру».
Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:
склад інвентаризаційних комісій старостинських округів та робочої групи з розгляду звернень про встановлення меморіальних дощок;
Положення про виплату одноразових грошових винагород кращим спортсменам Луцької міської територіальної громади з олімпійських, неолімпійських та адаптивних видів спорту та їх тренерам-викладачам;
графік проведення інформаційного аудиту у виконавчих органах міської ради у 2025 році.
На виконання розпоряджень міського голови виконавчими органами міської ради організовано та проведено артпроменад «Так звучить Луцьк», заходи з вшанування пам’яті жертв голодоморів в Україні, подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.
Протягом листопада в загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 974 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 357 звернень, поштою – 68, здано особисто – 236. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 73 документи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 240.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 603 документи вихідної кореспонденції.
За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 17 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано три вихідних внутрішніх загальних листи.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови.
На виконання п’яти адміністративних послуг надано належним чином засвідчені копії документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.
У звітному періоді зареєстровано 42 запити на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у листопаді 2025 року розміщено на офіційному вебсайті міської ради.
З метою підвищення кваліфікації працівники відділу успішно пройшли онлайн-навчання на теми: «Організація діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування», «Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям?», «Медіаграмотність: практичні навички», внутрішнє онлайн-навчання «Віддалений інформаційний аудит. Анкетування», та Всеукраїнське тестування з фінансової грамотності від НБУ і отримали відповідні сертифікати.
З метою належної організації наступного діловодного року, загальним відділом розпочато роботу зі збору пропозицій виконавчих органів міської ради та формування зведеної номенклатури справ Виконавчого комітету Луцької міської ради на 2026 рік.
Загальний відділ
777 943