1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.09.2025 №1-9/152 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом серпня 2025 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом серпня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету. Всього зареєстровано 153 рішення виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 55 рішень, ЖКГ і діяльності КП – 31, містобудування і підприємництва – 18, економіки та режимів роботи – 13, реклами – 10, житлових питань – 8, майна комунальної власності – 8, освіти – 3, будівництва – 2, захисту прав недієздатних – 2, транспорту – 1, бюджету – 1, тарифів – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 78 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.

Розпорядженнями міського голови затверджено:

План заходів з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Луцькій міській територіальній громаді на 2025–2026 роки;

Порядок забезпечення контролю доступу до серверних приміщень у виконавчих органах Луцької міської ради;

перелік заходів з нагоди відзначення 34-ї річниці Незалежності України, Дня Державного Прапора України та Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

Протягом серпня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 884 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 313 звернень, поштою – 104, здано особисто – 190. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 73 документи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 204.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 608 документів вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшов 21 вхідний лист від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано три вихідних внутрішніх загальних листи.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців два доручення заступника міського голови та три – заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

На виконання чотирьох адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії розпоряджень міського голови та рішень виконавчого комітету міської ради.

У звітному періоді зареєстровано 37 запитів на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у серпні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

З метою впровадження Закону України «Про адміністративну процедуру» у Луцькій міській раді та її виконавчих органах 11 серпня начальник відділу Надія Бортнік взяла участь у засіданні робочої групи з питань впровадження цього закону у межах проєкту Європейського Союзу «Продовження підтримки комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR2).

Для підвищення кваліфікації у звітному періоді працівниками відділу успішно пройдено онлайн-курс «Загальна адміністративна процедура» та отримано відповідні сертифікати.

15 серпня начальник відділу Надія Бортнік взяла участь у інформаційній сесії представника Волинської обласної організації Товариства Червоного Хреста України на тему «Інформування про ризики небезпеки вибухонебезпечних предметів та навчання з попередження ризиків».