1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 09.10.2025 №1-9/172 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом вересня 2025 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом вересня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету. Всього зареєстровано 177 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 70 рішень, благоустрою – 26, ЖКГ та діяльності КП – 16, майна комунальної власності – 12, містобудування і підприємництва – 10, реклами – 9, економіки та режимів роботи – 8, житлових питань – 6, соціальних питань – 4, тарифів – 2, охорони здоров’я – 2, ветеранської
політики – 2, загальних питань – 2, бюджету – 2, міжнародної діяльності – 2, транспорту – 1, освіти –1, цивільного захисту – 1, туризму – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 83 розпорядження міського голови з питань основної діяльності та два розпорядження з адміністративно-господарських питань, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.

Розпорядженнями міського голови створено:

комісію з питань надання компенсації за самостійно придбаний технічний засіб, механізм та інший спеціальний пристрій / засіб для забезпечення доступності осіб  з інвалідністю до житла;

робочу групу з питань реалізації спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проєкту щодо надання фінансової допомоги у вигляді малих грантів для соціальних послуг сім’ям з дітьми та дітям та/або послуги раннього втручання;

робочу групу з реалізації проєкту «Розвиваємо STEM-освіту разом: інноваційне навчання в Ліппе та Луцьку».

На виконання розпоряджень міського голови було проведено заходи з нагоди відзначення Дня міста Луцька, а за сприяння виконавчих органів організовано проведення ХІ Наукових пікніків, «Амбасадор дитинства», Відкритих всеукраїнських Ігор з видів спорту, започаткованих на національно-культурних традиціях, «ДУХ НЕЗЛАМНИХ» та Всеукраїнських змагань з літнього біатлону серед юнаків та дівчат «Гонка майбутніх чемпіонів: Lutsk City Biathlon».

Затверджено заходи з відзначення Дня захисників і захисниць України.

Протягом вересня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 985 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 347 звернень, поштою – 86, здано особисто – 227. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 90 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 235.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 587 документів вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 12 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано 18 вихідних внутрішніх загальних листів.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення міського голови та два – заступника міського голови.

На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії 17 документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.

У звітному періоді зареєстровано 42 запити на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у вересні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

З метою підвищення кваліфікації працівники відділу пройшли онлайн-навчання на теми: «Державна мова в публічному управлінні», «Медіаграмотність публічних службовців: інформаційна гігієна та безпека», «Легке читання: практичні навички для публічних службовців».

18 вересня начальник відділу Надія Бортнік взяла участь у робочій зустрічі з представниками Програми «Прозорі міста» Transparensy International Ukraine, на якій обговорювали успішні кейси Луцької міської ради за результатом проведених досліджень та можливість участі міської ради в пілотному проєкті «Європейський індекс міст».

 

Загальний відділ 
777 943