Звіт про роботу загального відділу протягом жовтня 2025 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом жовтня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та чотири позачергових засідань виконавчого комітету. Всього зареєстровано 121 рішення виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 64 рішення, містобудування і підприємництва –15, реклами – 10, благоустрою – 7, діяльності комунальних підприємств – 6, економіки та режимів роботи – 3, житлових питань – 3, житлово-комунального господарства – 2, транспорту – 2, будівництва – 2, бюджету – 2, майна комунальної власності – 1, тарифів – 1, соціальних питань – 1, загальних
питань – 1, екології – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 78 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження з адміністративно-господарських питань, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства), Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.
Відповідно до розпоряджень міського голови:
створено робочу групу з обслуговування та заправлення пально-мастильними матеріалами генераторів для базових станцій операторів мереж мобільного зв’язку на території Луцької міської територіальної громади; конкурсну комісію для проведення відбіркового етапу проєкту «Бізнес-школа “Бути першим!”» у Луцькій міській територіальній громаді;
затверджено перелік допущених до голосування у 2025 році проєктів Бюджету участі Луцької міської територіальної громади; список лауреатів на присудження Премії за вагомі досягнення молоді у розбудові Луцької міської територіальної громади в різних сферах суспільного життя;
організовано проведення благодійного автопробігу.
Протягом жовтня в загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1034 документи вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 352 звернення, поштою – 106, здано особисто – 227. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшов 81 документ, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 268.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 723 документи вихідної кореспонденції.
За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 19 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано вісім вихідних внутрішніх загальних листів.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення міського голови, два – заступника міського голови, одне – заступника міського голови, керуючого справами виконкому.
На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії десяти документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.
У звітному періоді зареєстровано 49 запитів на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у жовтні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
З метою підвищення кваліфікації працівники відділу пройшли онлайн-навчання на тему «Соціально-психологічні аспекти діяльності публічного службовця».
09 жовтня головні спеціалісти відділу Нагурна Ірина та Стома Інна були присутні на внутрішньому навчанні «Особливості цивільного захисту в умовах воєнного стану», організованому відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення спільно з Луцьким районним управлінням ЦЗ та ПД ГУ ДСНС України у Волинській області.
14 жовтня начальник відділу Бортнік Надія та головний спеціаліст відділу Нагурна Ірина взяли участь у вебінарі, проведеному Представником Уповноваженого ВРУ з прав людини, на тему «Організація роботи щодо забезпечення права на доступ до публічної інформації в органах державної влади та органах місцевого самоврядування».
Загальний відділ
777 943