Звіт про задоволення запитів на інформацію за липень 2025 року
У липні 2025 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 21 запит на інформацію. Електронною поштою надійшло 12 запитів, поштою – 1, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 5, подано по телефону – 2, здано громадянкою особисто – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 11, від громадських організацій – 3, від представників медіа – 5, від юридичних осіб – 2.
Один запит було подано з метою збору інформації для визначення оцінки кількості органічних відходів та впровадження програм з їх переробки.
За результатами розгляду запитів у звітному періоді:
видано два витяги з містобудівної документації на земельні ділянки;
два запити перенаправлено розпорядникам інформації відповідно до частини третьої ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
термін розгляду одного запиту на інформацію продовжено до 20 робочих днів відповідно до частини четвертої ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».