Звіт про задоволення запитів на інформацію за листопад 2025 року
У листопаді 2025 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 42 запити на інформацію. Електронною поштою надійшло 35 запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 5, здано громадянами особисто – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 30, від представників медіа – 7, від громадських організацій – 5.
Чотири запити на інформацію подано з метою проведення дослідження, зокрема, щодо: Антикорупційної програми Луцької міської ради; цифрових реєстрів та кадастрів; підтримки внутрішньо переміщених осіб; збитків, понесених внаслідок військової агресії росії проти України.
За результатами розгляду запитів громадян у звітному періоді:
видано 20 витягів з містобудівної документації на земельні ділянки;
продовжено до 20 робочих днів термін розгляду п’яти запитів відповідно до частини четвертої ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».