Звіт про задоволення запитів на інформацію за серпень 2025 року
У серпні 2025 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 37 запитів на інформацію. Надійшло електронною поштою – 22 запити, поштою – 1, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 10, здано громадянами особисто – 4.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 20, від громадських організацій – 4, від представників медіа – 13.
З метою аналізу даних були подані запити на інформацію:
від ГО «Молодіжне об’єднання “Свідомий вибір”» щодо комунальних підприємств, що здійснюють збір, сортування, переробку та утилізацію сміття;
від ГО «Спротив» щодо бюджету громади у І півріччі 2025 року;
від ГО «Волинський Інститут Права» щодо інструментів участі в місцевому самоврядуванні.
За результатами розгляду запитів у звітному періоді:
видано сім витягів з містобудівної документації на земельні ділянки;
чотири запити на інформацію перенаправлено розпорядникам інформації відповідно до частини третьої ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
термін розгляду двох запитів продовжено до 20 робочих днів відповідно до частини четвертої ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».