1. Головна
  2. Оперативна інформація

Депутати заслухали звіт про роботу управління туризму та промоції міста та КП «Центр туристичної інформації та послуг»

   Сьогодні члени постійної комісії з питань міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму заслухали інформацію про роботу управління туризму та промоції міста та КП «Центр туристичної інформації та послуг».

   Депутат міської ради, начальник управляння туризму та промоції міста Наталія Бунда у своєму виступі акцентувала, що туризм у місті розвивається, і про це свідчать показники. Зокрема, туристичний збір за чотири місяці 2016 року склав 51508 грн, що на 7399 грн. більше ніж у минулому році. Загалом, за час роботи управління динаміка туристичного збору по роках така: 2011 – 33417. 2012 – 62600, 2013 – 78174, 2014 – 68602, 2015 - 116 700 грн.

   Зросла кількість відвідувань замку Любарта. Уже цього року там побували близько 25000 осіб. У 2011 було 35404 туристів, а у 2015 - 95 000.

   Триває робота над створенням бренд-буку міста. Згідно Програми завершення цього проекту заплановано на ІІ квартал 2016 року.

    Замовлено ряд сувенірної продукції, у тому числі автентичної та унікальної, на загальну суму 32312 грн (кружки, чорнодимлену кераміку, плакетки, блокноти, ручки, брелоки, футболки, промоційні значки тощо).

   За словами Наталії Бунди, здійснюється постійна реалізація проекту «Шлях Гедиміновичів».

     Проводиться поточна та організаційна робота щодо реалізації однойменного проекту: перемовини з потенційними партнерами, розробка туристичної мапи Шляхом Гедиміновичів та туристичного путівника, ведення сайту Gediminids.eu, сторінки у Facebook, промоція проекту тощо.

     20-23 лютого 2016 року делегація Луцької міської ради взяла участь у заходах, що відбувалися у м. Скаудвіле (Литва) з нагоди відзначення 700-ої річниці сходження Великого князя Литовського Гедиміна на престол.

    20 - 22 травня делегація Луцької міської ради візьме участь у заходах з нагоди Дня міста Каунас, а також відвідає місто Таураге (Литва).

    Місто Луцьк і його туристичний потенціал було презентовано на 22-ій міжнародній туристичній виставці UITT «УКРАЇНА - Подорожі та Туризм» спільно з Туристичним альянсом Луцька (вартість участі у виставці становить 25450 грн).

     До відкриття туристичного сезону - 2016 у місті Києві встановлено п’ять біг-бордів з рекламою міста Луцька, які протягом травня закликатимуть потенційних туристів відвідати наше місто.

    14-15 травня відбулося офіційне відкриття туристичного сезону – 2016 у місті Луцьку. Відкриття туристичного сезону стало хорошою традицією для Луцька, адже відбулося уже вп'яте. Зрозуміло, що туристи приїжджають до нашого міста цілорічно і відкриття туристичного сезону — це лише знакова подія, покликана привернути додаткову увагу громадськості до Луцька. Кожного року цим заходом ми намагаємося зацікавити потенційних туристів, привідкрити завісу таємничості з історії Луцька.

    Тому цього дня було проведено низку культурно-просвітницьких заходів, спрямованих на організацію дозвілля лучан, гостей міста та популяризацію історичного, туристичного і культурно-мистецького потенціалу Луцька.

   Відбулася перша театралізована екскурсія «Староміська прогулянка з Оксинею», яку відтепер туристи матимуть змогу замовити екскурсію в Центрі туристичної інформації.

    Виготовлення багато рекламно-інформаційних поліграфічних матеріалів про туристичний та культурно-мистецький потенціал міста Луцька.

     Постійно здійснюється популяризація образу Луцького кликуна у теле-, радіо- та інтернет-просторі, промоційній поліграфічній продукції, періодичних виданнях.

     Проведено попередні переговори щодо зйомки у ІІ кварталі цього року телепередачі «Феєрія мандрів - Луцьк».

     Започатковано спільний проект з радіо СіД fm «Імена Луцька». Буде записано низку радіопрограм, присвячених видатним людям, чиї долі пов’язані з Луцьком, що періодично транслюватимуться у ефірі радіостанції (зараз записано передачу, присвячену Наполеону Орді).

    Наповнюється та актуалізується інформація про Луцьк на туристичних веб-ресурсах.

    Налагоджена співпраця з українськими містами та закордонними містами-партнерами у сфері промоції міста Луцька.

     Відбулися презентації Луцька у містах Києві, Таураге і Скаудвіле (Литва), Кишеневі і Сороках (Молдова).

     На запрошення Сумської міської ради, на червень управління готує проведення днів Луцька у Сумах, де буде презентовано туристичний, історичний, науковий, економічний і культурно-мистецький потенціал нашого міста.

    Наталія Бунда поінформувала про основні туристичні заходи, які відбудуться цього року у нашому місті. Зокрема, відбудеться арт-шоу “Ніч у Луцькому замку”, фестиваль “Бандерштат”, Міжнародний фестиваль “Поліське літо з фольклором”, Міжнародний театральний фестиваль “Мандрівний вішак” та інші.

   Директор комунального підприємства «Центр туристичної інформації та послуг» Катерина Теслюк розповіла, що Центр продовжує нарощувати обсяги надання послуг туристам, які відвідують наше місто.

    За чотири місяці 2016 року Центр безпосередньо відвідали 725 туристів (80 іноземців та 645 українців).

     Працівники центру постійно наповнюють актуальною інформацією українською, англійською, польською та російською мовами туристичний сайт Луцька. Центром туристичної інформації проведено 33 екскурсії, в тому числі 6 польськомовних.

     Оперативно наповнюється туристичний сайт. У період з 15 грудня 2015р. по 15 травня 2016 р. сайт відвідали 38 326 користувачів. Серед них з України - 33 558, Польща -1 309, Кенії - 441, Росії - 423, Судану - 331, США - 287, Нідерландів - 267, Німеччини - 165, Білорусія - 124, не визначено - 135 осіб. Більшість відвідувачів з України – це жителі Волинської, Київської, Львівської, Рівненської, Дніпропетровської, Харківської, Вінницької, Тернопільської, Івано-Франківської областей. Працівники Центру туристичної інформації та послуг ведуть сторінку VisitLutsk.com у мережі Facebook, фанами якої є 1 470 осіб та у мережі Vkonakte - 258. Сторінки є зручним способом підвищення відвідуваності туристичного сайту міста та промоції культурних подій, туристичних об’єктів тощо. У співпраці з туристичним бізнесом у соціальних мережах проводяться конкурси фотографій та розіграші квитків на культурні заходи.

     У 2016 році відбуватиметься подальше вдосконалення роботи Центру, асортименту промоційної і сувенірної продукції, туристичного спорядження. Проводитимуться театралізовані екскурсії, майстер-класи волинських майстрів, велоквести, конкурси та інші заходи.

    Члени комісії Андрій Авраменко, Олександр Лазука, Микола Собуцький взяли до відома інформацію про роботу управління туризму та промоції міста та КП «Центр туристичної інформації та послуг».


   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)