Лучани й далі скаржаться на рух маршрутних таксі
Начальник відділу звернень Лариса Карп’як поінформувала учасників оперативної наради про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 1 по 14 січня 2013 року.
Вона зауважила, що за два тижні 2013 року на адресу міської ради надійшло 472 телефонних звернення (за аналогічний період 2012 - 491 звернення).
Впродовж новорічних та різдвяних свят усі служби міста спрацювали нормально, свідченням чого було відсутність телефонних скарг мешканців міста щодо неналежної якості надання комунальних послуг.
Лариса Карп’як зазначила, що за вказаний період третина звернень – це звернення інформаційно-консультативного та довідкового характеру. Також надійшов ряд подяк на адресу міського голови та заступників щодо забезпечення належної життєдіяльності міста.
За її словами, моніторинг телефонних звернень показав, що збільшення кількості дзвінків в групу оперативного реагування «15-80» - відповідно зменшило кількість звернень в диспетчерські служби ДКП «Луцьктепло», КП «Луцькводоканал», ПАТ «Волиньобленерго» та інші, що свідчить про дієвість функціонування цієї служби та належний контроль за виконанням звернень.
В той же час, серед загальної кількості звернень, 92 дзвінки було скеровано до департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста. Це були звернення щодо розчищення тротуарів та доріг від снігу, посипання піщано-сольовою сумішшю вулиць Чорновола, 6; Словацького, 15; Ветеранів, 10; просп. Відродження, 12 а; бульвару Дружби Народів, 13. Варто відзначити, що за період свят всі звернення, які надходили на адресу комунальних служб, були оперативно вирішені.
Крім того, 40 телефонних дзвінків було передано до надавача послуг ДКП «Луцьктепло». З них, 20 звернень щодо занижених параметрів опалення в квартирах по окремо взятих стояках. Нарікали мешканці з будинків за адресами: вул. Потебні, 58, вул. Федорова, 2а; вул. Львівській, 73; вул. Мазепи, 4; просп. Грушевського, 1. 15 звернень надійшло щодо неналежної температури подачі гарячої води в квартирах.
5 повідомлень надійшло щодо зупинок бойлерних через ремонтні роботи за адресами.
Вона зазначила, що за звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було скеровано 26 повідомлень, з них 14 – щодо несвоєчасного вивезення твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після забирання сміття (вул. Ветеранів, 1; Конякіна, 12а; 14б; Кравчука, 11; Семиренка, 32) та 10 щодо незадовільного стану вулиць через снігові опади та ожеледиці (вул. Кривий Вал, 4; Лисенка, 18; Львівська, 128; просп. Соборності, 8). 3 повідомлення надійшли стосовно відсутніх люків зливової каналізації на вулиці Кравчука, 26; 28. На всі звернення було надано належне оперативне реагування.
Також 25 звернень стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», зокрема, працівниками підприємства було ліквідовано 9 витоків води на вулицях: Даньшина, 52а; Кривоноса; Шота Руставелі, 11; Сільській, 5; Городецькій, 44. Відносно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах поступило 4 повідомлення.
17 звернень було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». Звернення стосувалися налагодження електропостачання в житлових будинках, зокрема такі звернення надійшли від жителів вулиць Чернишевського, 134; Рильського, 16; Арцеулова, 9; Богомольця, 2а, на які було забезпечено належне реагування. Періодично надходять скарги на перепад напруги у вечірні години в будинках на вулиці Туполева, де проводяться роботи з реконструкції зовнішнього освітлення.
16 лучан звернулись з проханням щодо відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.
18 звернень стосувались руху міського транспорту, пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів (скарги надійшли на маршрути: 3; 9; 9а; 10а; 11; 17; 18; 26; 32).
Лариса Карп’як наголосила, що небайдужих лучан хвилювала доля одинокого лебедя, який декілька днів поспіль сидів на льодяній кризі на річці Стир. Завдячуючи працівникам управління з питань надзвичайних ситуацій та відділу екології, було організовано роботи щодо влаштування птаха в КП «Луцький зоопарк».
Міський голова Микола Романюк подякував працівникам комунальних та оперативних служб за злагоджену роботу. Він зауважив, що під час новорічно-різдвяних свят особливих нарікань на їх роботу не було.
Однак, він звернув увагу на те, що люди продовжують скаржитися на роботу міського громадського транспорту. За його словами, люди скаржаться на відсутність маршрутних таксі у вечірні години. Микола Романюк доручив начальнику управління транспорту та зв’язку Анатолію Миронюку активніше реагувати на скарги громадян. Він зауважив, що не всі перевізники виконують договірні зобов’язання.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)