1. Головна
  2. Оперативна інформація

Оплата за розташування рекламних засобів зростатиме поетапно

       Сьогодні члени  виконавчого комітету розглянули питання «Про порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Луцька».

       Заступник начальника управління розвитку підприємництва та реклами, начальник відділу з питань торгівлі та сфери послуг Наталія Рибай у своєму виступі обґрунтувала необхідність змін щодо порядку нарахування плати за розміщення зовнішньої реклами. Вона акцентувала увагу на тому факті, що у Луцьку не здійснюється процес чергового підвищення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, а лише приведення плати до ринкового рівня, який склався на сьогодні в обласних центрах західного регіону. Враховуючи те, що сума оплати не змінювалась з 2006 року, існує крайня необхідність приведення рівня оплати за розміщення засобів зовнішньої реклами (ЗЗР) до рівня оплати в сусідніх обласних центрах.

       Згідно інформації, отриманої за результатами дослідження рівня справляння плати за розміщення ЗЗР у інших обласних центрах з’ясовано, що рівень справляння плати у Луцьку є найнижчим у порівнянні з такими містами, як Одеса, Івано-Франківськ, Тернопіль та Житомир:

       - за розміщення двостороннього наземного щита розміром 3,0 м х 6,0 м у місті Луцьку справляється щомісячна плата в розмірі 344,25 грн, для порівняння в Одесі - 1237 грн, в Івано-Франківську – 734 грн, в Тернополі – 729 грн, а у Житомирі – 600 грн;

       - за розміщення лайтпостера розміром 1,2 м х 1,8 м у місті Луцьку справляється щомісячна плата в розмірі 96,77 грн, для порівняння в Одесі - 364 грн, в Івано-Франківську - 140 грн, в Тернополі – 202 грн, у Житомирі – 183,6 грн.

       Шукаючи обгрунтування нового рівня оплати за розміщення ЗЗР слід розуміти, що за цей період до сьогодні значно змінився рівень цін на товари та послуги в країні (в тому числі вартість продажу рекламної площини з 800 грн. у 2007 році до 1400 – 1500 грн у 2012), зріс сумарний рівень інфляції, що однозначно і повинен бути підставою для обґрунтування підвищення рівня оплати.

       Директор рекламного агенства «Факторія» Світлана Свереда попросила членів виконавчого комітету вводити нові тарифи поетапно, аргументуючи це тим, «що рекламний бізнес має сезонність, а місцеві оператори рекламного ринку не такі потужні як мережеві і різкі зміни можуть зруйнувати їх бізнес».

       Міський голова Микола Романюк зауважив, що потрібно йти назустріч підприємцям і на їх прохання поетапно піднімати оплату за розташування рекламних засобів – на 20 % з 1 листопада 2012 року, на 40 % з 1 березня 2013 року і ще 40 %  з 1 вересня 2013 року, що дасть можливість надавачам рекламних послуг нормально увійти в нову систему роботи.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 720665, 724727)