Про хід виконання делегованих державою повноважень з реєстрації місця проживання
Сьогодні під час оперативної наради начальник відділу ведення Реєстру територіальної громади Марія Михальчук поінформормувала присутніх про хід виконання делегованих державою повноважень з реєстрації місця проживання.
Повноваження з реєстрації місця проживання були делеговані державою органам місцевого самоврядування з 4 квітня 2016 року. Для здійснення цих повноважень, а також створення та ведення Реєстру територіальної громади міста Луцька створено відділ ведення Реєстру територіальної громади. Відділ діє впродовж року у складі 7 штатних працівників.
Прийом заяв для реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється:
- через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»;
- через уповноважених осіб об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та підприємств, установ, організацій – надавачів послуг з управління, утримання багатоквартирного житлового будинку (гуртожитку), закладів соціального обслуговування;
- безпосередньо від фізичних осіб;
- з 01 грудня 2016 р. – через Луцький міський відділ Державної реєстрації актів цивільного стану (заяви оформляються під час проведення державної реєстрації народження дитини, в тому числі в пологовому будинку).
Відділ здійснював впродовж року такі основні повноваження, пов’язані з реєстрацією місця проживання:
Надання адміністративних послуг:
- реєстрація місця проживання особи;
- зняття з реєстрації місця проживання особи;
- реєстрація місця перебування особи;
- видача довідок щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання особи;
- внесення відомостей про реєстрацію місця проживання особи до документів у зв’язку з перейменуванням вулиць, зміною адрес.
З 1 серпня 2016 року - видача довідки про склад сім’ї (зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб).
Опрацьовано понад 20 000 заяв щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
У зв’язку з виконанням делегованих державою повноважень з реєстрації місця проживання на відділ ведення Реєстру територіальної громади покладено також завдання зі створення та ведення Реєстру територіальної громади.
Такий Реєстр відділом створено на базі даних, отриманих відповідно до Закону з Державного реєстру виборців.
Реєстр територіальної громади міста Луцька - це база даних, призначена для зберігання, обробки, використання визначеної Законом інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації для обліку осіб, які проживають на території міста. Реєстр поповнюється новими даними в результаті здійснення відділом реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, а також уточнення даних.
Доступ до відомостей Реєстру здійснюється з дотриманням вимог законів України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та надається уповноваженим працівникам виконавчих органів Луцької міської ради, в першу чергу, адміністраторам Центру надання адміністративних послуг, спеціалістам департаменту соціальної політики, відділу ведення реєстру житлового фонду, відділу у справах сім’ї та молоді.
Впровадження Реєстру територіальної громади міста Луцька дасть змогу:
- ефективно здійснювати делеговані державою повноваження з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
- спрощення адміністративних процедур;
- спрощення видачі довідок за відомостями Реєстру у визначених законом випадках, в тому числі для вирішення питань соціального захисту, питань взяття на квартирний облік, оформлення та переоформлення особових рахунків на житло, приватизації житла, реалізації інших конституційних прав громадян;
- формування та надання передбачених законами та постановами Кабінету Міністрів України відомостей для поповнення Єдиного державного демографічного реєстру, Реєстру виборців, звітів та статистичної інформації тощо.
Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич подякував Марії Михальчук та її працівникам за проведену роботу з підготовки Реєстру територіальної громади міста Луцька. За його словами, здійснено великий обсяг роботи. Реєстр повинен запрацювати з 15 березня цього року.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)