1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли у групу оперативного реагування «15-80» з 11 по 25 лютого 2013 року

       Під час оперативної наради поінформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як.

       Вона зазначила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 710 телефонних звернень. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилася, це відбулося за рахунок телефонних звернень інформаційно-консультативного характеру щодо надання послуг виконавчими органами міської ради - 260 звернень.

       Домінували серед загальної чисельності звернення щодо неналежного надання послуг працівниками ДКП «Луцьктепло», 94 звернення (або 13 відсотків із загальної чисельності), серед яких скарги на відсутність опалення в квартирах на окремо взятих стояках та занижені параметри теплоносія (вул. Шухевича, 4 та Федорова, 2а). Окремі скарги були викликані через неналежну температуру подачі гарячої води, телефонували мешканці з будинків на пр. Грушевського, 33, Соборності, 42а, вул. Кравчука, 2, Конякіна, 23.

       За її словами, 80 звернень було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними, та були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

       30 дзвінків стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства  було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Конякіна, 7; 39; Підгаєцькій, 8; Доватора, 3; Рівненській, 78; Привокзальній, 15; Б.Хмельницького кут Кривий Вал. Проведено аварійно-ремонтні роботи на водогонах на вул. Карпенка-Карого та Рівненській, 25, кут Куйбишева.

       Крім того, Лариса Карп’як зазначила, що відносно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 27 звернень, а саме телефонували жителі будинків, що на вул. Кравчука, 11, 19а, 26а,  Руданського, 6, 8, 9, Клима Савура, 80, Заньковецької та Щедріна. Загалом, на контролі перебувають ще 15 звернень щодо зовнішнього освітлення.

       18 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках (телефонували з будинків на вул. Г.Мазепи, 49/3під., Соборності, 37б/24, Львівської, 73; Конякіна, 10а/2). Нині на капітальний ремонт зупинені ліфти у будинках, що на вул. Кравчука, 7; Гордіюк, 33а; Клима Савура, 28.  

       За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 17 повідомлень, з них 5 - щодо розчищення вулиць міста від снігу та льоду, їх посипання. На контролі лишаються звернення з вул. Вишківської, Сєченова, Застав’я, Боровиковського.

       Викликає занепокоєння збільшення кількості щоденних телефонних звернень (36 дзвінків) щодо вирішення проблеми з безпритульними собаками. Найбільше нарікань надійшло від жителів вул. Огієнка, Володимирської, Відродження, Стрілецької, Гордіюк.

       162 звернення стосувалися житлово-комунальної сфери нашого міста. Найбільше прохань було щодо проведення ремонту дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій.

       36 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів. Найбільше скарг надійшло на маршрути № 18 – 5 скарг, № 47 – 7 скарг, № 31 – 6 скарг. Характер скарг свідчить про незадовільне виконання директорами ПрАТ «Луцьке АТП 10701», Луцьке підприємство електротранспорту, підприємства «Волиньавтомотосервіс» управлінських функцій, що стосуються виконання заданих об’ємів перевезень.

       Продовжують надходити скарги лучан на заклади торгівлі, у яких порушуються правила продажу спиртних напої (магазин «Десятка» на вул. Коновальця, магазин «Азбука смаку» на вул. Стрілецькій, магазин «Чернігівський»), та на гучну музику після 23.00 (кафе «Млинок» у дворі будинків на вул. Кравчука, 7, та на незаконну роботу бару «ЗЗ квартал» у буд. 17 на цій же вулиці).

       За звітний період неодноразово надходили скарги від літніх лучан на відсутність трансляції телеканалів. Як вдалось з’ясувати - після зміни телекомунікаційного оператора з ТРК «Аверс» на Дата-центр «Воля», здійснено перенесення телетрансляторів на інші радіовишки, тому необхідно змінити напрямок прийому антен. Поява звернень спричинена відсутністю інформаційно-роз’яснювальних заходів з боку телекомунікаційного оператора «Воля», а також проблемами у роботі телефонної лінії оператора.

       Також зверталися лучани із пропозиціями щодо не перейменування вулиць із старими назвами, пропонують називати нові вулиці. Слушна пропозиція надійшла щодо встановлення відео нагляду за рухом транспорту на пр. Соборності на пішохідному переході біля гіпермаркету «Там-Там», так як там водії досить часто порушують правила дорожнього руху.

       Лариса Карп’як відзначила, що серед інших телефонних звернень, також надходили подяки від лучан за оперативне вирішення питання холодного водопостачання у нічний час в будинках на вул. Сухомлинського та Кравчука.

       Міський голова Микола Романюк зауважив, що люди продовжують скаржитися на роботу громадського транспорту. Однак, за його словами, з 15 березня у місті має запрацювали система моніторингу руху громадського транспорту. До цього числа усі автобуси, які здійснюють перевезення, будуть обладнанні GPS-системами. Він сподівається, що незабаром у цій сфері вдасться навести лад. Він доручив заступнику Тарасу Яковлеву, який курує цей напрям, жорстко контролювати виконання перевізниками договірних зобов’язань.

 

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)