1. Головна
  2. Оперативна інформація

У Луцьку активно працюють над розвитком туристичної галузі

   Під час сьогоднішньої оперативної наради новопризначений радник міського голови на громадських засадах Геннадій Друзенко розповів присутнім про те, як працює економічна модель туристичної галузі, яка вигода місцевій владі та місцевим бюджетам від туризму, скільки робочих місць може створити туристична галузь, та який її внесок у валовий продукт міської економіки.

   Він зауважив, що в Україні склалося неправильне розуміння важливості туристичної галузі в економіці, яке сформоване ще за часів СРСР. Нині ж багато країн заробляють на туристах великі гроші. За його словами, у цій сфері зв’язано багато галузей економіки. Зокрема, транспорт, сфера обслуговування тощо. Крім того, розвиток цієї галузі сприяє створенню нових робочих місць. Він наголосив, що туристична сфера тісно взаємодіє з усіма іншими та сприяє їх розвитку.

   Генадій Друзенко зазначив, що близько 1 млрд осіб щороку подорожує. На свої подорожі витрачають близько 3 млрд доларів США. Прямий внесок туристичної галузі у світовий ВВП становить 2,8 %.

   За його словами, розвиток туристичної сфери дасть поштовх до залучення нових інвестицій в економіку Луцька.

   Він наголосив, що у нашому місті є багато історичних та культурних пам’яток. Це дуже цікаво для туриста. Однак, у нас мала кількість готелів, мотелів та інших подібних закладів, де люди могли б переночувати. Загалом їх близько 20. Генадій Друзенко порівняв Луцьк з містом Йорк (Велика Британія), яке має приблизно таку ж кількість мешканців. Там таких закладів – близько 180.

   Також він зауважив, «щоб турист поїхав до Луцька він повинен мати більше інформації про місто». Тому необхідно звернути увагу на промоцію. За його словами, в туристичному бізнесі, як і у будь-якому іншому, для того, аби продати товар необхідно гарно його прорекламувати.

   Геннадій Друзенко зазначив, що місто побратим Луцька – Люблін (Республіка Польща) щорічно витрачає на маркетинг близько 1 млн доларів США.

   У кінці свого виступу радник міського голови відзначив, що у Луцьку в 2012 році для розвитку туристичної сфери зробили більше, ніж в інших містах України. Зокрема, створили власний туристичний сайт, КП «Центр туристичної інформації та послуг» та промоційний логотип міста.

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)