1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 12.04.2021 №1-5/72 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом І кварталу 2021 року

У І кварталі 2021 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 228 запитів на інформацію (у січні – 110, лютому – 50,
березні – 68).

Електронною поштою надійшло – 166 запитів, поштою – 18, подано громадянами особисто – 10. Спрощеною процедурою оформлення письмових запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради, скористалось 34 запитувача.

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 179, громадських організацій та об’єднань громадян – 22, юридичних осіб – 14, ЗМІ та інтернет-видань – 13.

Під час розгляду трьох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» п’ять запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, три – в частині розгляду питань.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися:

- фінансових питань та бюджету (нарахування заробітної плати та преміювання посадових осіб, доходи та видатки, виділення коштів з бюджету на ремонтні роботи та заклади освіти);

- кадрових питань (розподіл функцій та обов’язків посадових осіб, посадові інструкції, штатний розпис, наявність вакантних посад);

- земельних питань (право власності, цільове призначення земельних ділянок, 15 запитів стосувалися питання наявності вільних земельних ділянок державної та комунальної власності в межах Луцької міської територіальної громади);

- містобудування (видача містобудівних та обмежень для забудовників, генеральний та детальні плани території міста Луцька та населених пунктів, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади).

Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто відділами обліку та звітності, кадрової роботи та нагород, управліннями земельних ресурсів, містобудування та архітектури.

Розгляд 12 запитів на інформацію, спільно із виконавчими органами міської ради, здійснювали старости сіл, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади.

Із комунальних підприємств найбільшу кількість запитів розглянуто КП «Ласка» – штатний розпис, виділені кошти, кількість безпритульних тварини, ветеринарні звіти.

З метою вдосконалення роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Луцька міська рада, забезпечення гарантованого виконання вимог чинного законодавства і недопущення порушень у сфері доступу до публічної інформації, розпорядженням міського голови від 24.03.2021 № 99 затверджено Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді в новій редакції.

Додатки: