1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний
Рішення міської ради від 30.06.2016 №10/11 м. Луцьк

Про списання з балансу багатоквартирних будинків

Відповідно до Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 №301   та ст.ст. 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Провести списання з балансу багатоквартирні будинки, у яких розташовані  приміщення  приватної  та  інших форм власності згідно додатку 1.

2. Для списання з балансу багатоквартирних будинків утворити  комісію у складі згідно додатку 2.

3. За результатами роботи комісії скласти акти про списання багатоквартирних будинків з балансу за формою згідно додатку 3. Списання з балансу завершити у строк не більше двох місяців.

4. У разі, коли у списаному з балансу багатоквартирному будинку комісією встановлено наявність окремих квартир та/або нежитлових приміщень, які не перебувають у приватній власності та право державної чи комунальної власності на яких не зареєстровані, перелік таких квартир та/або нежитлових приміщень подається комісією на розгляд міської ради для визначення  балансоутримувача.

5. Доручити першому заступнику міського голови Яковлеву Т.В. затверджувати подані комісією акти про списання багатоквартирних будинків з балансу.

6. Житлово-експлуатаційним організаціям міста продовжити надання послуг з утримання, технічного обслуговування житлових комплексів,  будинків і споруд та прибудинкових територій до моменту підписання договору на управління або до прийняття співвласниками рішення щодо форми (способу) управління багатоквартирним будинком.

6.1 Житлово-експлуатаційна організація зобов’язана при передачі будинку на управління передати технічну документацію на будинок уповноваженому співвласниками або управителю.

6.2 У разі відсутності технічної документації на будинок житлово-експлуатаційна організація зобов’язана виготовити її на протязі шести місяців після передачі будинку на управління.

7. Вважати такими, що втратили чинність рішення міської ради від 20.05.2005 №24/3 „Про внесення змін в рішення Луцької міської ради від 17.11.04 №20/16”, від 26.11.2014 №66/21 „Про передачу житлового фонду”, від 25.02.2015 №71/22 „Про передачу на баланс багатоквартирного житлового будинку з вбудовано –прибудованими офісними приміщеннями на вул.Набережній,2”.

8. Рішення підлягає офіційному оприлюдненню шляхом його опублікування на офіційному веб-сайті Луцької міської ради, а також шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під’їздах будинків.

9. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В. та постійну комісію міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження  (Козюра А.Г.).     

 

 

Міський голова                                                                     Микола Романюк