Про врегулювання видачі довідок про склад сім’ї
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», з метою забезпечення прав громадян на отримання державних соціальних допомог, приватизацію житла, вирішення питань щодо квартирного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити та запровадити з 01.08. 2016 Порядок видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб згідно з додатком.
2. Вважати такими, що втратили чинність з 01.08. 2016:
- пункт 1.2 рішення виконавчого комітету міської ради від 20.04.2016 № 227-1 «Про тимчасове врегулювання питання видачі довідок про склад сім’ї»;
- рішення виконавчого комітету міської ради від 18.05.2016 № 263-1 «Про затвердження Порядку видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб».
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Михальчук 777903
Карп’як 777870