1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 03.10.2025 №20-10/108 м. Луцьк

Звіт про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців у вересні 2025 року

У звітному періоді відповідно до покладених на відділ обов’язків було забезпечено ведення персоніфікованого обліку виборців Луцької міської територіальної громади, а також актуалізацію відомостей про постійні виборчі дільниці, ведення обліку змін довідника постійних виборчих дільниць.

У звітному періоді персональні дані Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) було актуалізовано, зокрема, шляхом опрацювання відомостей періодичного поновлення, що надійшли у вересні 2025 року.

До бази даних Реєстру було завантажено та опрацьовано 50 відомостей періодичного поновлення, з них: 36 — відомостей періодичного поновлення (1760 рядків), 5 — додаткових відомостей (18 рядків), 9 — ініціативних відомостей (52 рядок). У звітному періоді певні типи змін були відсутні (25 відомостей), зокрема: припинення, набуття громадянства; нездатні самостійно пересуватися; зміна місця народження; припинення, продовження недієздатності; виповнилось 18-років в установі відбування покарань (ДП «Слідчий ізолятор»).

Інформація про кількість опрацьованих рядків у відомостях періодичного поновлення, що надійшли у вересні 2025 року, наведена у додатку 1.

Відомості міського голови за звітний період містили інформацію про присвоєння номерів новим будинкам та зміну нумерації будинків, переведення садових будинків у жилі будинки, присвоєння адрес об’єктам будівництва, перейменування вулиці та найменування нових вулиць у Луцькій міській територіальній громаді. Всього надійшло 128 нормативно-розпорядчих документів: 1 — рішення міської ради, 7 — рішень виконавчого комітету Луцької міської ради та 120 — наказів департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами Луцької міської ради.

При опрацюванні відомостей за звітний період до адресної підсистеми Реєстру внесено 84 зміни згідно з відомостями міського голови та відповідями на запити відділу, сформованими щодо уточнення наявності адресних об’єктів.

На підставі нормативно-розпорядчих документів також актуалізовано інформацію бази даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яку веде відділ.

У вересні поточного року зареєстровано та опрацьовано 26 змін до довідника постійних виборчих дільниць, які не потребували подань міського голови до Центральної виборчої комісії (далі — ЦВК) та були застосовані.

У вересні 2025 року до бази даних Реєстру, крім опрацювання відомостей періодичного поновлення, також внесені зміни у зв’язку змінами виборчих адрес виборців за зверненнями інших відділів; знищенням записів відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» (далі — Закон) у зв’язку із закінченням строку збереження записів про виборця, який помер або громадянство України якого припинено, змінами місця народження за змінами АТУУ, усуненням кратного включення.

Всього у звітному періоді на виконання 83 електронних наказів керівника відділу було внесено 1697 змін до персональних даних виборців громади. Інформація про кількість наказів та рядків у них в розрізі типів змін, що були проведені у вересні 2025 року, наведена у додатку 2.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів «Контроль достовірності даних», «Ймовірні кратні включення», «Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади» та інших у вересні 2025 року було надіслано 14 запитів до суб’єктів подань відомостей, що містили 57 записів, зокрема:

  • 23 записи про виборців з контролю «Аналіз розбіжностей при співставленні виборців»;
  • 9 записів про ймовірні кратні включення;
  • 18 записів про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких, імовірно, була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;
  • 7 записів про уточнення відомостей про виборців на підставі візуального та автоматизованого контролю відомостей Реєстру, розбіжностей у відомостях періодичного поновлення та Реєстрі.

У звітному періоді до відділу надійшло 7 запитів від органів УДМС України у Волинській області щодо надання інформації з Реєстру стосовно 8 виборців відповідно до статті 26 Закону про персональні дані внутрішньо переміщених осіб у зв’язку із необхідністю оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, внесення інформації про реєстрацію місця проживання. Відповіді надано у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до наказу керівника Секретаріату ЦВК від 18 вересня 2025 року № 11-від/У працівниками Служби розпорядника Державного реєстру виборців Секретаріату ЦВК комісії 25 вересня 2025 року проведено перевірку стану організації роботи відділу ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради (Акт перевірки стану організації роботи відділу від 25 вересня 2025 року), перевірку стану комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-комунікаційні системі Державного реєстру виборців відділу ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради Волинської області (протокол перевірки) та перевірку наявності техніки, переданої в користування відділу ЦВК (довідка про фактичну наявність техніки).

З метою підвищення фахового рівня начальник відділу Н. Гальченко 10-11 вересня 2025 року пройшла підвищення кваліфікації у Волинському регіональному центрі підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою «Прийняття ефективних рішень. Тайм-менеджмент» та отримала відповідний сертифікат.

Статистичні дані станом на 1 жовтня 2025 року

Усього записів:  192331

Виборців, в т.ч.:  178963

мають виборчу адресу  169604

без виборчої адреси  9359

померлих  13108

скасовано громадянство  15

недієздатних  245

нездатних самостійно пересуватися  656

вулиць  1084

будинків  22061

Кількість виборців на території Луцької міської територіальної громади станом на:

01.08.2025 — 169495

01.09.2025 — 169572

01.10.2025 — 169604