1. Головна
  2. Оперативна інформація

Микола Романюк: «За електротранспортом майбутнє»

Микола Романюк: «За електротранспортом майбутнє»

       Сьогодні міський голова Микола Романюк та керівники постійних комісій міської ради Роман Бондарук, Олег Чернецький, Святослав Боруцький, Анатолій Пархом’юк, депутат Андрій Разумовський та журналісти  побували на Луцькому підприємстві електротранспорту, де оглянули тролейбус придбаний у Любліні (Республіка Польща), 1991 року випуску. Його придбання обійшлося підприємству близько 60 тис. грн (вартість тролейбуса, його транспортування та оформлення усіх необхідних документів).

       Міський голова Микола Романюк зазначив: «Як би нас не критикували, але ми йдемо вперед. Сьогодні ми запросили голів депутатських комісій, ЗМІ, щоб вони побачили, які тролейбуси ми можемо придбати у Польщі». Він повідомив, що планах - придбання ще дев’яти таких машин.

       Микола Романюк зауважив, що у Любліні повністю змінюють тролейбусний парк і тому домовилися про купівлю у них вживаних тролейбусів за прийнятною ціною. «Ми розуміємо, що вони були у вжитку і хотілося б придбати нові, але через відсутність коштів ми змушені йти на цей крок. Новий тролейбус вартує мінімум 1 мільйон 750 тисяч гривень», – додав він.

       За словами міського голови, нам необхідно оновити повністю тролейбусний парк. Він переконаний, що за електротранспортом майбутнє, і міська влада буде робити все, аби його розвивати.

       Микола Романюк також зауважив, «якщо взяти всі кредити, які місто має і віддає, та поділити на вартість одного тролейбуса, який можемо придбати у Луцького автомобільного заводу, то можна було б закупити 63 нові машини. Хочеться підтримати нашого товаровиробника, але, на жаль, зараз цієї можливості немає».

       «Переговорний процес був складний, але нам вдалося досягнути домовленості з керівництвом Люблінського підприємства електротранспорту щодо продажу  й запчастин до тролейбусів за найнижчими цінами», - повідомив директор підприємства електротранспорту Іван Гринцанчук.

       «У нас на підприємстві є вся необхідна виробнича база та кваліфіковані працівники для обслуговування цих тролейбусів. Польські партнери уже передали весь пакет технічної документації на цей тролейбус (інструкції по експлуатації тролейбусів та агрегатів, каталог запасних частин тощо). Саме цей тролейбус пройшов у 2004 році повний капітальний ремонт. Люблінський тролейбус планують випустити на маршрут через десять днів. Нині ж відбувається оформлення всіх необхідних документів», - продовжив він.

       За словами керівника підприємства електротранспорту, відповідно до технічних можливостей електромереж щоденно на маршрути міста може виходити до 70 тролейбусів. Нині у парку підприємства є 58 машин. Частина з них потребують дороговартісного ремонту. Сьогодні ж на маршрут виходять щоденно лише 42 тролейбуси.

       Він наголосив, що є державна програма розвитку електротранспорту на 2007-2015 роки, згідно якої на цей рік передбачено виділення коштів на закупівлю 12 нових тролейбус, але у держбюджеті на цей рік не закладено жодної копійки. Тому, за словами Івана Грицанчука, й інші міста йдуть цим шляхом і купують б/у тролейбуси за кордоном.

 

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 720665)