1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний
Рішення міської ради від 31.08.2016 №12/13 м. Луцьк

Про Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки

Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 85 Бюджетного Кодексу України, з метою покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області, а також враховуючи рішення постійної комісії  з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки згідно з додатком.

2. Департаменту фінансів та бюджету Луцької міської ради забезпечити фінансування заходів Програми в межах асигнувань, які щорічно передбачатимуться у бюджеті міста за відповідними напрямками.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В. та постійну комісію міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (Данильчук П.П.)

 

 

Міський голова                                                                            Микола Романюк