Про Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки
Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 85 Бюджетного Кодексу України, з метою покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області, а також враховуючи рішення постійної комісії з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки згідно з додатком.
2. Департаменту фінансів та бюджету Луцької міської ради забезпечити фінансування заходів Програми в межах асигнувань, які щорічно передбачатимуться у бюджеті міста за відповідними напрямками.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В. та постійну комісію міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (Данильчук П.П.)
Міський голова Микола Романюк