1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 21.06.2012 №406-1 м. Луцьк

Про роботу управління освіти, закінчення 2011-2012 та підготовку до нового 2012-2013 навчального року

 

Заслухавши інформацію про роботу управління освіти, підсумки роботи закладів освіти міста в 2011-2012 навчальному році, хід підготовки до нового 2012-2013 навчального року, керуючись законами України «Про освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про роботу управління освіти, закінчення 2011-2012  навчального року та підготовку до нового 2012-2013 навчального року взяти до уваги (додається).

2.  Управлінню освіти (Гребенюк О.В.):

2.1. Продовжити роботу щодо:

- удосконалення  системи  підготовки педагогічних, методичних та керівних кадрів у контексті надання якісних послуг населенню, високого рівня організації профільної освіти, запровадження інтегрованого та інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами;

-  розширення наявної мережі груп у дошкільних навчальних закладах, охоплення дітей відповідного  віку різними формами дошкільної та загальної середньої освіти;

- оснащення загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних установ мультимедійними та комп’ютерними комплексами;

-   здійснення організації навчання і виховання дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;  

- створення умов для безпечного навчання, виховання та праці всіх учасників освітнього процесу;

- удосконалення управлінського та науково-методичного супроводу дослідно-експериментальної діяльності навчальних закладів;

-  подальшого розвитку  моделі державно-громадського управління;

- реконструкції і удосконалення навчально-матеріальної бази спортивних залів і спортивних майданчиків, придбання надвірного обладнання, тренажерів;

-  впровадження енергозберігаючих технологій.

2.2. Забезпечити підготовку матеріально-технічної бази закладів та установ освіти до нового 2012-2013 навчального року.

2.3.  Координувати роботу із реалізації міської комплексної Програми «Розвиток освіти м. Луцька на 2010-2015 роки», затвердженої рішенням Луцької міської ради від 24.02.2010 №53/12.

3.  Дозволити:

3.1. Директорам комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14»  Луцької міської ради Волинської області», комунального закладу «Луцька гімназія №18 Луцької міської ради Волинської області», комунального закладу «Луцька гімназія №21 імені Михайла Кравчука  Луцької міської ради Волинської області», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 – природничий ліцей Луцької міської ради», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №10 - професійний ліцей Луцької міської ради», комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 11 – колегіум», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 – ліцей Луцької міської ради», Луцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №24 – технологічний ліцей», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс  №26  Луцької міської ради Волинської області», комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою Луцької міської ради Волинської області» ввести:

- по 4 додаткових години на гімназійні, ліцейні та колегіальні класи;

- по 1200 годин в рік для гімназій №№ 4, 14, 18, 21, по 300 годин в рік для закладів №№ 7, 9, 10, 11, 22, 24, 26, інтернату – для творчої науково-дослідницької  співпраці з вищими навчальними закладами.

3.2. Директорам гімназій №№ 4, 14, 18, 21, навчально-виховних комплексів №№ 7, 9, 10, 11, 22, 24, 26, інтернату, загальноосвітніх шкіл №№ 2, 3, 12, 15, 17, 19, 20, 23, спеціалізованої школи №5, навчально-реабілітаційного центру, вечірньої школи виділити години на експериментальну роботу згідно з додатком.

3.3. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.), керівникам загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів вводити факультативи, курси за вибором, вивчення другої іноземної мови та здійснювати поділ класів при вивченні окремих предметів, не передбачених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» і забезпечити фінансування в межах коштів, виділених бюджетом на 2012-2013 навчальний рік, та за рахунок плати батьків і спеціальних коштів.

4. Фінансування інших напрямків розвитку освіти проводити в межах коштів, виділених бюджетом на 2012-2013 навчальний рік та за рахунок коштів спеціального фонду.

5.  Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.

 

 

 

Міський голова                                                                                    Микола Романюк

 

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                          Юрій Вербич

 

Гребенюк  724800