Про внесення змін до рішення міської ради від 27.04.2016 № 7/13 «Про затвердження Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради»
Відповідно до статей 26, 54 Закону України “Про місцеве самоврядування” міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до пунктів 2.2. та 3.4. Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 27.04.2016 №7/13 “Про затвердження Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради”, виклавши їх у такій редакції:
“п.2.2. Відділ взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із відповідними структурними підрозділами Міністерства закордонних справ України, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, виконавчими органами місцевого самоврядування, виборчими комісіями, комісіями з референдуму, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.“ ;
“п.3.4. Визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець.”.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією, депутатської діяльності, етики та регламенту (М.Федік) та заступника міського голови, керуючого справами виконкому Ю.Вербича.
Міський голова Микола Романюк