Про внесення змін в додаток до рішення міської ради від 25.05.2016 №9/7 «Про затвердження Положення про списання майна комунальної власності територіальної громади міста Луцька»
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, з метою підвищення контролю за ефективністю діяльності підприємств, установ, організацій та закладів комунальної власності територіальної громади міста Луцька, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення про списання майна комунальної власності територіальної громади міста Луцька, затвердженого рішенням міської ради від 25.05.2016 № 9/7 «Про затвердження Положення про списання майна комунальної власності територіальної громади міста Луцька», а саме:
- п. 1.6. викласти у такій редакції:
«1.6. Підприємства, при списанні майна, яке не належить до основних засобів та об’єктів незавершеного будівництва, а саме, інших необоротних матеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та всіх груп запасів, строк використання яких більше одного року, у відповідності до Положень (стандартів) бухгалтерського обліку, повинні керуватися нормами діючого законодавства України і проводити їх списання на підставі акта про списання майна, погодженого органом управління, якому вони підпорядковуються (підприємства, облік яких проводиться централізованою бухгалтерією – безпосередньо за погодженням головного розпорядника коштів), строк використання яких менше одного року – повинні керуватися нормами діючого законодавства і проводити їх списання на підставі акта про списання майна, затвердженого керівником Підприємства, без попереднього погодження відповідним органом управління.
При цьому керівник Підприємства контролює процес списання та несе відповідальність за достовірність та правильність оформлення документів на списання.
- в п.п. б п. 1.7. після слів «крім випадків, коли», доповнити словом «здійснити»;
- п.1.9. викласти у такій редакції:
«1.9. Списання з балансу Підприємств основних засобів здійснюється шляхом їх:
- відчуження (продажу, безоплатної передачі);
- ліквідації.»
- п.2.1. викласти у такій редакції:
«2.1. Списання основних засобів здійснюється Підприємством, на балансі якого вони перебувають, після надання згоди:
а) міської ради на:
- списання будівель, споруд, приміщень, передавальних пристроїв, транспортних засобів незалежно від вартості, ступеня зносу та строку експлуатації;
- списання основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить більш як 50,0 тис.грн. за одиницю (комплект);
б) виконавчого комітету міської ради на списання основних засобів первісною (переоціненою) вартістю від 6,0 тис. грн. до 50,0 тис.грн. за одиницю (комплект):
- які мають залишкову вартість, але непридатні для подальшого використання;
- які мають повністю нарахований 100% знос і непридатні для подальшого використання;
в) відділу управління майном міської комунальної власності на списання основних засобів, які мають 100% нарахований знос і непридатні для подальшого використання, та первісна (переоцінена) вартість яких становить до 6,0 тис. грн.»;
- п.2.4. викласти у такій редакції:
«2.4. Нестачі об’єктів основних засобів, що виявлені в результаті інвентаризації, втрат від псувань, а також, коли конкретні винуватці не встановлені (втрати від нерозкритих крадіжок тощо), списуються з балансів лише після ретельної перевірки дійсної відсутності винних осіб.
У документах, які Підприємства подають для оформлення списання в таких випадках, слід вказати заходи, яких вжито задля попередження таких втрат.»;
- в п. 3.1. слова «постійно діюча комісія» замінити на «комісія зі списання основних засобів (далі – Комісія)»;
- в п. 3.3 слово «перебуває» замінити на «перебувають»;
- в п.3.4. слова «інвентаризаційній комісії» замінити на «Комісії»;
- п.п. г п.3.5. після слів «неможливості відновлення» доповнити словами «виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі»;
- в п. 4.2. слова «комісії зі списання майна» замінити на «Комісії»;
- в п.4.5. слова «визначеною постійно діючою комісією підприємства» замінити на «визначеної Комісією»;
- п.5.2 викласти у такій редакції:
«5.2. Безоплатна передача майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста в межах міської комунальної власності, здійснюється Підприємством, на балансі якого воно перебуває після отримання на це відповідного дозволу, який надається:
- на безоплатну передачу основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить більш як 50,0 тис. грн. – міською радою;
- на безоплатну передачу основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить від 6,0 тис.грн. до 50,0 тис.грн. – виконавчим комітетом міської ради.
Безоплатна передача основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 6,0 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника Підприємства за погодженням з органом управління без надання додаткового дозволу.
Підприємства при безоплатній передачі майна, яке не належить до основних засобів, повинні керуватися нормами діючого законодавства і проводити їх передачу на підставі акту приймання-передачі майна, затвердженого керівником, за погодженням з органом управління, якому воно підпорядковується, без оформлення додаткової згоди. При цьому керівник контролює процес безоплатної передачі та несе відповідальність за достовірність та правильність складених документів.»;
- в п.6.4. слова «комісії підприємства зі списання майна» замінити на «Комісії»;
- в п. 6.10. слово «становить» замінити на «не повинен перевищувати».
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови відповідно до розподілу обов’язків та на постійну комісію міської ради з питань комунального майна та приватизації (Б. Вавринюк).
Міський голова Микола Романюк